Μια καινοτόμο ανάρτηση για ηλεκτρικά ποδήλατα δημιούργησε η BMW i και υλοποίησε η εταιρεία HNF Heisenberg.
Μια πρωτοποριακή συνδεσμολογία πίσω ανάρτησης ειδικά για ηλεκτρικά ποδήλατα εφηύρε η BMW i και υλοποίησε η HNF Heisenberg στο μοντέλο XF1. Το μεγάλο πλεονέκτημα της συνδεσμολογίας αυτής είναι ότι επιτρέπει στο ψαλίδι της ανάρτησης να κινείται μαζί με τα πεντάλ και το συγκρότημα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μην αλλάζει το μήκος μεταξύ εμπρός και πίσω γραναζιού κατά την κίνηση του ψαλιδιού. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται σαζμάν που λειτουργεί και ως τεντωτήρας της αλυσίδας για τον πίσω τροχό και έτσι η μετάδοση γίνεται με έναν ιμάντα από ίνες άνθρακα, ενώ οι ταχύτητες είναι κλειστού τύπου στο κέντρο του πίσω τροχού.
Η μπαταρία του κορυφαίου off roaf ηλεκτρικού ποδηλάτου της Heisenberg είναι τοποθετημένη στο σκελετό και παρέχει ενέργεια στον κινητήρα που είναι έκεντρος με το εμπρός γρανάζι. Η αυτονομία του ποδηλάτου μπορεί να φτάσει έως και τα 130 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα τα 45 χιλιόμετρα/ώρα. Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα του πλήρους διαχωρισμού της λειτουργίας της πίσω ανάρτησης με τη μετάδοση της κίνησης, είναι πως είτε ποδηλατώντας, είτε χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρικό κινητήρα, η ανάρτηση δεν απορροφά μέρος της ενέργειας συμπιεζόμενη, όπως συμβαίνει στις κλασικές συνδεσμολογίες ανάρτησης, ούτε και παρουσιάζει αντιδράσεις στις απότομες αυξομειώσεις της ισχύος. Αυτό εξασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση σε όλα τα εδάφη και αυτούσιο πέρασμα της ισχύος στον πίσω τροχό, χωρίς απώλειες.
Πηγή:
http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/779601/kainotomia-bmw-i-gia-e-bikes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου